» Dla graczy » Klasy prestiżowe » Mistrz luster (3 ed.)

Mistrz luster (3 ed.)


wersja do druku

Jedno niewielkie lusterko może pomieścić w sobie cały wszechświat

Redakcja: Piotr 'Rebound' Brewczyński
Ilustracje: Marcin 'Luger' Koziełło

UWAGA: Do efektywnego użycia tej klasy prestiżowej w grze potrzebna jest Księga Planów.

Magia jest jednym z podstawowych narzędzi, które kształtują świat. Jednak, co szybko odkrywają wszyscy jej adepci, posiada również pewne ograniczenia. Pełna niebezpieczeństw, niepewnych ścieżek, często doprowadza tych, którzy dążą tylko do zwiększenia własnych mocy, do szaleństwa. Wśród owych poszukujących potęgi czarowników szczególne miejsce zajmują mistrzowie luster. Są to ci, którzy próbują obejść ograniczenia magii i własnych ciał poprzez niezbadane, obojętne połacie Pseudoplanu Luster; zwielokrotnić swą potęgę tak, jak zwierciadła zwielokrotniają ich odbicia. Jak to możliwe, mówią, aby niewielki kawałek posrebrzonego szkła mógł pomieścić w sobie, w obrazie nie grubszym niż tchnienie, cały majestat, każdy aspekt świata? Inni są skłonni mówić o tajemnicach, o nieskończoności czy głębi świata... Ale nie mistrzowie luster. Oni już wiedzą – wiedzą, że to zwierciadła dają prawdziwą władzę, a ich warstwy, zwielokrotnione w nieskończoność odbicia, stanowią posiłek dla mocy. Czasem, choć i tak zbyt późno, odkrywają, że w ludowej wierze jest ziarno prawdy, a lustra mogą odebrać część duszy, która z taką chęcią się im oddaje. Jednak dla nich już się to nie liczy, stają się równie zimni i obojętni, co wypolerowane szkło. Zwierciadła obejmują ich umysł w posiadanie, a potęga, którą dają, zajmuje na zawsze miejsce rozsądku...

Przedstawiciele tej klasy prestiżowej często noszą przy sobie liczne lusterka, uwielbiają też wszystko, co tworzy odbicia i ma połysk. W ich siedzibach można znaleźć lustrzane komnaty czy całe labirynty, których ściany i drzwi, a czasem i sufity, pokryte są niezliczonymi zwierciadłami. Ze szczególnym upodobaniem tworzą też oni magiczne przedmioty związane z lustrami, jak choćby Lustrzane maski, Zwierciadła myśli, przeciwieństw lub uwięzienia życia, które później wykorzystują przeciw swym wrogom. Zdarza się nawet, że montują je w swych labiryntach odbić, pomnażając jeszcze chaos wybuchający wśród tych, którzy się w nie nierozważnie zapuszczą.

Znakomitą większość spośród mistrzów luster stanowią Czarodzieje i Zaklinacze, znacznie mniej liczni pośród nich są Bardowie. Przedstawiciele innych klas rzadko obierają tę ścieżkę. Nie każdy jest gotowy oddać swą nieśmiertelną duszę za magiczną potęgę, jednak w opinii co poniektórych – wszelakich demonologów czy właśnie mistrzów luster - jest to wyjście wcale nie gorsze od innych.
Kość Wytrzymałości: k4.


Tabela 1-1: Mistrz luster
Poziom
Bazowa premia do ataku
------- Rzut obronny na -------
Specjalne Czary dziennie
Wytrwałość
Refleks
Wolę
1
+0
+0
+0
+2
Magia luster, Lustrzane zaklęcia, Klątwa rozbitego zwierciadła
Obecna klasa +1
2
+1
+0
+0
+3
Odbicie promienia
Obecna klasa +1
3
+1
+1
+1
+3
Rozmyte odbicia
Obecna klasa +1
4
+2
+1
+1
+4
Zwielokrotnienie zaklęcia
Obecna klasa +1
5
+2
+1
+1
+4
Lustrzany wzrok
Obecna klasa +1
6
+3
+2
+2
+5
Spojrzenie przez lustra
Obecna klasa +1
7
+3
+2
+2
+5
Sięgnięcie przez zwierciadło
Obecna klasa +1
8
+4
+2
+2
+6
Odbicie zaklęcia
Obecna klasa +1
9
+4
+3
+3
+6
Lustrzana podróż
Obecna klasa +1
10
+5
+3
+3
+7
Lustrzane przeciwieństwo, Odbicie duszy
Obecna klasa +1


Wymagania

Oto wymagania, które postać musi spełnić, aby zostać mistrzem luster.
Charakter: Dowolny nie-dobry.
Atuty: Powtórzenie czaru*, jeden dowolny atut metamagiczny.
Czarostwo: Ranga 8.
Rzemiosło (wytwarzanie luster): Ranga 4.
Wiedza (plany): Ranga 8.
Wiedza (tajemna): Ranga 8.
Czary: Umiejętność rzucania czarów wtajemniczeń co najmniej 3. poziomu, znajomość zaklęcia Lustrzany obraz.
Specjalne: Postać musi posiadać przynajmniej jedno lusterko, a także odbijać się w lustrze (niektóre szczególne stworzenia, jak choćby wampiry lub istoty bezcielesne, nie odbijają się w lustrze, nie mogą więc korzystać z mocy tej klasy prestiżowej).
*atut z suplementu Księga i Krew.

Umiejętności klasowe

Umiejętności klasowe mistrza luster (i atrybut kluczowy każdej z nich) to Czarostwo (Int), Koncentracja (Bd), Przebieranie (Cha), Rzemiosło (wytwarzanie luster) (Int), Wiedza (tajemna) (Int), Wiedza (plany) (Int), Wróżenie (Int), Zauważanie (Rzt). Opisy tych umiejętności znajdziesz w Rozdziale 4: Umiejętności w Podręczniku Gracza.

Punkty umiejętności na każdym poziomie: 2 + modyfikator z Intelektu.

Właściwości klasowe

Biegłość w broni i pancerzu: Mistrz luster nie otrzymuje biegłości w żadnej broni i w żadnym pancerzu.
Rzucanie czarów: Co każdy poziom w tej klasie prestiżowej mistrz luster zyskuje zaklęcia, tak jakby awansował na kolejny poziom klasy rzucających czary, której był przedstawicielem, zanim zdecydował się na klasę prestiżową. Nie otrzymuje jednak żadnych innych korzyści wynikających z awansu w zwykłej klasie (nowe atuty metamagiczne lub tworzenia przedmiotów oraz punkty wytrzymałości – oczywiście inne niż wynikające z klasy prestiżowej – i tak dalej), z wyjątkiem wzrostu efektywnego poziomu czarującego. Jeżeli bohater miał więcej niż jedną klasę pozwalającą na rzucanie zaklęć, zanim został mistrzem luster, musi zdecydować, z której z nich wynikać będą nowe czary dziennie, a zatem w której uzyska "wirtualny poziom".
Magia luster (zn): Studiujący lustrzaną magię są zdolni, stojąc pomiędzy lustrami, pomnażać swoją moc tak, jak pomnożone zostają ich odbicia. Gdy mistrz luster staje pomiędzy dwoma zwierciadłami mieszczącymi jego pełne odbicia (muszą mieć przynajmniej równy mu rozmiar) może zdecydować się skorzystać z dobrodziejstw lustrzanej magii. W takim wypadku (i jedynie tak długo, jak długo stoi między lustrami) podwaja swój poziom czarującego wynikający z tej klasy prestiżowej (czyli np. Khin – Czarodziej 6/Mistrz luster 3 staje między lustrami - dopóki ten układ pozostaje zachowany, Khin rzuca zaklęcia z poziomem czarującego równym 6+3x2=12). Podwoić można jedynie poziomy czarującego wynikające z tej klasy prestiżowej.
Magia luster nie przychodzi jednak bez wyrzeczeń. Korzystając z tej zdolności, mistrz luster musi każdorazowo poświęcić 100 PD. Dodatkowo, z jej dobrodziejstw można czerpać jedynie wtedy, gdy mag od przynajmniej 2 rund pozostaje między zwierciadłami. Każde 5 rund pozostawania pomiędzy lustrami wyciąga z niego część sił, co skutkuje tymczasową utratą 1 punktu Budowy. Z utratą wartości atrybutu czarujący musi liczyć się zawsze, ilekroć staje pomiędzy lustrami, co odnosi się również do pozostałych zdolności klasowych mistrza luster. Stracone w wyniku wykorzystania lustrzanej magii punkty atrybutów są odzyskiwane w tempie 1/dzień, choć proces ten można przyśpieszyć przy wykorzystaniu odpowiednich środków magicznych, takich jak choćby czar Odnowienie.
Lustrzane zaklęcia (zn): Poświęcając ilość punktów doświadczenia równą 50 x poziom komórki na czar i 1 punkt Roztropności (utrata tymczasowa), przedstawiciel tej klasy prestiżowej może uzyskać premiową komórkę na czar, podobnie jak przy wysokiej wartości atrybutu. Ową dodatkową komórkę może wykorzystać w dowolnym momencie danego dnia, jednak tylko wtedy, jeśli będzie znajdował się – czy to podczas przygotowywania zaklęcia, czy podczas jego rzucania – między dwoma lustrami. Dodatkowa komórka nie może przekroczyć poziomem normalnego maksymalnego poziomu przygotowywanych/rzucanych przez mistrza luster zaklęć, ani też jego poziomu w tej klasie prestiżowej –1. Z tej zdolności można korzystać jedynie, jeśli poprzedzi ją przynajmniej 3-rundowy pobyt między lustrami.
Od 5. poziomu w tej klasie prestiżowej możliwe staje się rzucanie i przygotowywanie zaklęć z uzyskanych dzięki tej zdolności premiowych komórek na czary zawsze, ilekroć postać odbija się w dowolnym lustrze – nie musi już w tym celu ustawiać się pomiędzy dwoma zwierciadłami.
Klątwa rozbitego zwierciadła: Gdy mag rozpoczyna studia nad magią luster, natrafia na liczne legendy związane z odbiciami. Najbardziej znaną spośród nich jest z pewnością ta o siedmiu latach nieszczęścia, spadających na tego, kto stłucze lustro. Dla mistrzów luster jest to sprawa śmiertelnie ważna. Gdy na oczach przedstawiciela tej klasy prestiżowej zostaje stłuczone zwierciadło, otrzymuje on karę –1 z morale do testów ataku i umiejętności na resztę spotkania. Jednocześnie wzbiera w nim gniew i przerażenie, tak, iż w pierwszej rundzie, w której zniszczone zostaje wyjątkowo duże lustro (o przynajmniej połowie jego rozmiaru) musi on wykonać rzut obronny na Wolę (ST 15) – nieudany oznacza, iż przez rundę mistrz luster będzie wstrząśnięty.
Odbicie promienia (zn): Od 2. poziomu w tej klasie prestiżowej, ciało mistrza luster nabywa pewnych "zwierciadlanych" cech. Przedstawiciel tej klasy prestiżowej może w dowolnym momencie swojej inicjatywy, w ramach akcji darmowej, aktywować tą zdolność. Przez 5 rund/poziom w tej klasie prestiżowej dziennie (nie muszą one zostać zużyte od razu – zdolność może zostać rozłożona na kilka wykorzystań, zawsze jednak trwających minimum 1 rundę) wszystkie ataki o formie promienia (magiczne czy inne), które zostaną w niego wymierzone, należy traktować jako odbite (jak przy użyciu zaklęcia Zawrócenie czaru). Gdy zdolność ta jest aktywna, skóra mistrza luster staje się zimna, gładka, srebrzyście lśniąca i podobna do szkła.
Rozmyte odbicia (zn): Od 3. poziomu w tej klasie prestiżowej, gdy mistrz luster odbija się w dowolnym zwierciadle, jego kontury zdają się nieco rozmyte, a odbicia – niezwykle żywe i barwne. Dzięki tej zdolności mistrz luster staje się niezwykle trudny do trafienia, a jego przeciwnicy nie zawsze wiedzą, gdzie tak naprawdę się on znajduje. Szansa chybienia wynosi bazowo 15% i jest modyfikowana w zależności od kategorii rozmiaru zwierciadła, w którym odbija się mistrz luster. Za każdą kategorię rozmiaru poniżej lub powyżej rozmiaru mistrza luster, szansa ta modyfikowana jest o 5% w górę lub w dół (tak więc np. jeśli zwierciadło jest mniejsze o rozmiar od mistrza luster, istnieje 10 % szans, że atak wymierzony w niego chybi; jeśli natomiast lustro jest o dwa rozmiary większe, szansa chybienia wynosi 25%). Efekt ten odpowiada zaklęciu Zamazanie, jednak nie jest tożsamy i pozostaje zdolnością nadnaturalną. Dodatkowo, dzięki tej zdolności, zawsze gdy postać wykorzystuje czar Lustrzany obraz, pojawiających się odbić jest dwukrotnie więcej.
Zwielokrotnienie zaklęcia: Od 4. poziomu mistrz luster może wykorzystać magię luster, gdy przygotowuje bądź rzuca czary wzmocnione atutem Powtórzenie czaru (tak czy inaczej, musi wówczas pozostawać pomiędzy dwoma zwierciadłami). Jeśli tak czyni (wymaga to wcześniej spędzenia przynajmniej 2 rund pomiędzy lustrami), może przygotować/rzucić Powtórzony czar wykorzystując komórkę o dwa poziomy (a nie jak normalnie – trzy poziomy) wyższą niż rzeczywista dla danego zaklęcia (czyli np. Verm – Czarodziej 7/Mistrz luster 5 może przygotować, a następnie rzucić Powtórzoną Kulę ognia wykorzystując komórkę nie 6., jak to by było normalnie, a 5. poziomu).
Lustrzany wzrok (zn): Ze zdolności tej postać może korzystać od 5. poziomu w tej klasie prestiżowej. Działa ona dokładnie w ten sam sposób jak Odbicie promienia, jednak, gdy aktywowana, pozwala dodatkowo odbijać również wszelkiego rodzaju ataki wzrokowe i zapewnia niepodatność na efekty oślepiające. Lustrzany wzrok zastępuje Odbicie promienia. Gdy mistrz luster korzysta z efektów tej mocy, jego oczy zmieniają się w szkliste, srebrzyste lustrzane kule.
Spojrzenie przez lustra (zc): od 6. poziomu w tej klasie prestiżowej, mistrz luster może, gdy tego zapragnie, wykorzystać dowolną dającą odbicie płaszczyznę (najlepiej lustro, choć może to być równie dobrze dno wypolerowanej, metalowej misy, gładka tafla wody czy cokolwiek innego spełniające ów wymóg – decyduje o tym Mistrz Podziemi) w celu spoglądania na dowolne miejsce na tym samym czy nawet innym planie - jedynym warunkiem jest to, iż musi się tam znajdować cokolwiek dającego odbicie (jak wyżej - przykłady można uzupełniać o takie możliwości jak wypolerowana na wysoki połysk podłoga, szklane naczynie lub lód, po którym ślizgają się promienie słońca, dając nieznaczne odbicia). Efekt ten jest analogiczny do czaru Wróżenie, jednak pozwala spoglądać również na miejsca puste, w których nie ma żadnej istoty - zawsze jednak pod warunkiem, że jest tam cokolwiek dającego odbicie, z czego można by spoglądać na świat.
Z tej zdolności czaropodobnej postać może korzystać dowolną liczbę razy dziennie, jednak tylko wtedy, jeśli wcześniej spędzi przynajmniej 3 rundy między lustrami (i podczas trwania tej mocy wciąż będzie się między nimi znajdowała). Możliwe jest spoglądanie przez lustra bez potrzeby przebywania między zwierciadłami, ale wówczas postać ponosi karę –5 do wymaganego testu Wróżenia, ogranicza ją też wówczas dzienny limit trzech wykorzystań tej mocy (jeśli zostanie on wyczerpany, nic nie stoi na przeszkodzie, by skorzystać z tej zdolności stojąc między lustrami, narażając się jednak na tymczasową utratę kilku punktów Budowy).
Sięgnięcie przez zwierciadło (zn): Ze zdolności tej postać może korzystać po osiągnięciu 7. poziomu w tej klasie prestiżowej. Działa ona podobnie jak Spojrzenie przez lustra, jednak pozwala również oddziaływać fizycznie na widziany obszar. Przekładające ręce czy nawet głowę przez lustro (wydaje się wówczas płynne, gęste i zimne w dotyku, a ciało wynurzające się po drugiej stronie stanowi z lustrzaną powierzchnią jedność - ma tę samą barwę, fakturę i połysk), postać może oddziaływać na obszar po drugiej stronie. Poprzez lustro można w takim wypadku dokonywać wszelkich normalnych akcji, jak rzucanie zaklęć, rozglądanie się, rozmawianie, nasłuchiwanie albo atakowanie. Jeśli po drugiej stronie lustrzana powierzchnia zostanie zniszczona, postać próbująca poprzez nią sięgać traci tymczasowo 1 punkt Budowy i jest przez rundę oszołomiona.
Odbicie zaklęcia (zn): Z tej zdolności postać może korzystać od 8. poziomu w tej klasie prestiżowej. Działa ona jak Lustrzany wzrok, a ponadto umożliwia dodatkowo odbijanie wszelkich wymierzonych w postać efektów (magicznych, psionicznych lub nadnaturalnych), jednak nie na ignorowanie zaklęć czy zdolności obszarowych (takich jak np. Kula ognia czy broń oddechowa). Zdolność ta zastępuje Lustrzany wzrok. Gdy jest aktywna, całe ciało, włosy i oczy mistrza Luster przybierają srebrzystą barwę i szklisty połysk wypolerowanego lustra.
Lustrzana podróż (zc): Od 9. poziomu w tej klasie prestiżowej, mistrz luster uzyskuje, dzięki swemu połączeniu z lustrami i ich magią, zdolność przechodzenia za pomocą zwierciadeł na Pseudoplan Luster, której działanie jest analogiczne do efektu czaru Lustrzana podróż (patrz: Księga Planów, str. 205). Jest to zdolność czaropodobna, z której mistrz luster może korzystać raz dziennie. Do przejścia na Pseudoplan Luster wymagane jest odpowiednio duże zwierciadło (najwyżej o rozmiar mniejsze od postaci), które zostaje wykorzystane niczym portal i nie ulega zniszczeniu w procesie.
Lustrzane przeciwieństwo (zn): od 10. poziomu w tej klasie prestiżowej, mistrz luster, wykorzystując magię zwierciadeł i własną moc, może raz dziennie stworzyć lustrzaną kopię jednej istoty, dokładnie tak, jak ma to miejsce przy korzystaniu ze Zwierciadła przeciwieństw (patrz: Przewodnik Mistrza Podziemi, str. 227) lub wkraczaniu na Pseudoplan Luster. Powstała kopia natychmiast atakuje swój oryginał. Jeśli któreś z nich zginie, odbicie rozpada się natychmiast, wraz z całym swoim ekwipunkiem, niczym rozbite zwierciadło.
Odbicie duszy (zn): W nieskończonych głębiach lustra mieszczą się niepoliczalne odbicia mistrza luster, łączące się ściśle z samymi zwierciadłami i odbiciami wszystkich innych istot. Od 10. poziomu w tej klasie prestiżowej, jej przedstawiciel może przenosić na inne istoty połowę ponoszonych przez siebie kar, powstałych w wyniku wykorzystywania magii luster. Warunkiem jest to, iż muszą one pozostawać wraz z nim i odbijać się w tych samych zwierciadłach co on, gdy ponosi owe kary.
Jednocześnie mistrz luster przestaje ponosić kary do Budowy za pozostawanie pomiędzy lustrami, a wymagany do wykorzystania lustrzanej magii czas zostaje w każdym wypadku skrócony o jedną rundę. Mistrz luster staje się też niepodatny na negatywne efekty przedmiotów takich jak Zwierciadło przeciwieństw, myśli, sugestii czy uwięzienia życia, a gdy przechodzi na Pseudoplan Luster, nie powstaje jego kopia.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


~Ilithandiir

Użytkownik niezarejestrowany
    Gratulacje
Ocena:
0
Zsu-Et-Am, bardzo gratuluję wygranegi konkursu. Klasa ciekawa i zbalansowana ;)
16-05-2005 19:28
~Children Of Jamaica

Użytkownik niezarejestrowany
    EKSTRA
Ocena:
0
Bombowy pomysł ciekawie wykonane ogólnie Ekstra
16-05-2005 19:28
~Paya

Użytkownik niezarejestrowany
    Dobra - ale nic orginalnego
Ocena:
0
Hm... nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale brdzo podobna postać występuje u Pratchetta...
16-05-2005 20:05
~Urko

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Cóż mogę powiedzieć. Oddałem swój głos podczas konkursu na najlepszą PrC na dnd.pl właśnie na tę klasę. IMHO jedna z lepszych sieciowych PrC jakie widziałem. Spokojnie znalazłaby miejsce w Complete Arcane ;).
16-05-2005 22:01
~Gildenar

Użytkownik niezarejestrowany
    Ajajaj
Ocena:
0
Komu to chciało się wymyślać?
17-05-2005 16:08
lish_ud
   
Ocena:
0
Się nawet nieźle złożyło bo właśnie niedawni kupiłem Księge Planów.
17-05-2005 17:00
JanF
   
Ocena:
0
Po prostu profesjonalna robota nie ma mówić:D
17-05-2005 18:23
~Kejmur

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Jedyne co bym zmienił, to odbicie promienia z 5 rund na 4 (mocna zdolność to jest). Według mnie PrC Zsu powinna wygrać na dnd.pl, ale nie wygrała (Suldara wygrał, zapomniałem jak się zwał).
17-05-2005 23:34
~Kejmur

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Teraz mi się przypomniało. To było PrC Blood Reaver.
17-05-2005 23:56
~Blaha

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Zarobiste. Kojarzy mi sie z Lilly Weatherwax (Wyprawa Czarownic Terry Pratchett) To nie jest kryptoreklama^/^
18-05-2005 11:49
~Xan

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
No nie wiem ale jakos Mnie to nie zachwyciło, praktycznośc realizm noszenia przy Sobie non stop holernych luster własnego rozmiaru, te kary, w ogóle to że w każdej chwili mozna takie lustro rozbic chocby kamykiem i postac ma wtedy kary.... Utraty PD i atrybudów, duzo kłopotów, mało zysków, XD wyobrażam to Sobie, Ide Sobie traktem i widze jakiegos gościa niosącego dwa dupne lustra na plecach, na upartego można by to dyskiem Tensera, ale tak czy siak to mało praktyczne....
20-05-2005 15:32
rincewind bpm
   
Ocena:
0
Sorry, Zsu-set-am'ie, ale jak dla mnie to ta klasa jest nieco przepakowana. Będąc w gabinecie pełnym luster BG nie dadzą rady zabić BN mistrza luster- mimo, ze poziom będzie miał odpowiedni.
21-05-2005 11:48
~Jato

Użytkownik niezarejestrowany
    no ja nie mam pojęcia...
Ocena:
0
...co o tym sadzić. Racje masz Gildenar. tylko tyle powiem.;>
21-05-2005 18:21
~Xan

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ricewindzie, hmm a zastanowiłeś się co sie stanie gdy ktos w takim pokoiku, wygra test inicjatywy i rzuci Sobie kulę ognia, albo cokolwiek co zrobi bum albo poniszczy lustra to Pan Lusterko wtedy ma troche kar XD (o ile sie kumulują)...
22-05-2005 11:43
Bronas
   
Ocena:
0
Świetny pomysł i oryginalny
06-07-2005 20:06
~CAornugon

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Nieżle! Lecz łatwij byłoby zrobić Lisza.
09-07-2005 11:48
~AltonDeVir

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Licze to jedno CAornugon'ie a to jest calkiem spox. Łatwiej też by było stworzyć sobie czar pozwalający na rzucanie czarów mieczem zamiast stawać się Czarodziejem Miecza. Łatwiej byłoby rzucać k12 zamiast 2k6. A może wogóle łatwiej nie grać w D&D?
Ta klasa jest spoko. nie mam nic do zażucenia
24-08-2005 09:55
Worris
    no nie wiem
Ocena:
0
ach te kary za umiejętności np. koszt w PD i tymczasowa utrata budowy , roztropności jak dla mnie niezbyt ciekawa
27-04-2006 07:19
~Nekromancer

Użytkownik niezarejestrowany
    Jest OK
Ocena:
0
Ta postac jest super.
moze sie teleportnonc i inne czary przyzywac potwory klonowac...
SUPER!!!
16-05-2006 21:06
~Oprycznik

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
mnie się nie podoba. Ja wolę wojowników. ale i tak czarodzieje i tropiciele wymiatają.
28-05-2006 14:03

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.