» Dla Mistrzów Podziemi » Przygody i lokacje » Moczary Ysfell (PDF)

Moczary Ysfell (PDF)


wersja do druku

Dzień Darmowych Gier Fabularnych 2014


Moczary Ysfell (PDF)
Moczary Ysfell to rozbudowany opis niezwykłego bagniska, które niegdyś stanowiło centrum kultu jednego z książąt demonów a obecnie stanowi miejsce wielu niezwykłych wydarzeń oraz pole walki dla istot czczących dwa odmienne aspekty potężnego czarta.

Autorem artykułu jest Marek 'Planetourist' Golonka. Praca została przygotowany z myślą o systemie Dungeons & Dragons w wersji 3.5, ale jej wykorzystanie w edycji 3.0 wymaga jedynie drobnych modyfikacji.

Tekst pierwotnie wziął udział w organizowanym w 2013 roku Konkursie na Wyzwanie. Zamieszczona poniżej wersja w postaci pliku PDF przygotowana specjalnie z okazji tegorocznego Dnia Darmowych Gier Fabularnych 2014 została zmodyfikowana i poprawiona zgodnie z uwagami członków jury.

Pobierz plik: Moczary Ysfell (PDF, 201 KB)

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę



Czytaj również

The Goddess and The Fox
O lisach i boginiach z magicznego lasu
- recenzja
Dungeons & Dragons 3.X w 2023 roku
Dwie dekady od rewolucji
Warianty dotyczące umiejętności
Modyfikacje umiejętności do D&D 3.5
Psychotronik
Mistrz magii i psioniki
Cztery nowe chowańce
Garść nowych towarzyszy dla magów

Komentarze


Araven
   
Ocena:
+1

Generalnie fajna lokacja, kilka interesujących miejsc. Rozdwojenie jaźni u Księcia. Na pewno wykorzystam. Dzięki.

25-06-2014 15:02
Kamulec
   
Ocena:
0

Zacytuję fragment swoich uwag do tekstu, podanych już na stronie konkursu. Moim zdaniem warto mieć go na uwadze zabierając się za prowadzenie.

Rzeczy do opracowania przez MP
Jeżeli jakieś istoty mogą zostać przez graczy spotkane w ramach losowego spotkania, niezbędnym jest posiadanie ich statystyk. W przypadku wielu oponentów Księga Potworów nie wystarczy, więc MP czekają żmudne przygotowania. Wizyta BG w konkretnym punkcie moczarów może wymuszać posiadanie ich jeszcze większej ilości.
Nie wiadomo, jak BG mogą znaleźć poszczególne miejsca na moczarach? Skąd wiedzą, gdzie dokładnie jest centrum moczarów? Jak duży obszar musieliby przeszukać, aby akurat trafić na wejście do świątyni?
Jak wygląda świątynia? Czy są w niej jakieś skarby? Jaką dokładniej taktykę zastosuje konstrukt?

Studnia Grzechów i Odwrócona Wieża wymagają też dokładniejszego przeanalizowania. Cudowna woda powinna szybko tracić swe właściwości jeśli nie zostanie zaklęta w formie eliksiru lub mieć inne ograniczenie – inaczej pełniłaby ważne miejsce w świecie.

Praca ma parę ciekawych pomysłów, a całościowo nie jest zła. Można się zapoznać, a po dorobieniu treści też poprowadzić.

08-07-2014 01:41

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.